Helaas zijn wij tijdelijk gesloten i.v.m. het coronavirus

Zoals je wellicht hebt vernomen heeft de overheid maatregelen getroffen om verdere verspreiding van het Coronavirus (COVID-19) te voorkomen. Wij zijn daarom t/m 6 april 2020 gesloten.
Wij doen ons uiterste best om alle aanvragen en wijzigingen zo snel mogelijk te verwerken en berichten zo snel mogelijk te beantwoorden. Omdat wij via diverse kanalen berichten krijgen en de aanvragen uiteraard veel hoger zijn dan normaal, is de reactietijd langer dan gebruikelijk, wij vragen hiervoor jouw begrip. Alle aanvragen worden behandeld en beantwoord. Heb jij een reservering gemaakt voor een aankomst in de periode tot en met 6 april 2020 lees dan hieronder hoe wij hiermee omgaan.

Jouw reservering:
Wij zullen alle reserveringen kosteloos verplaatsen naar een datum tussen 15 juni en 30 september 2020. Daarnaast zorgen wij ervoor dat vouchers, e-tickets en andere acties en aanbiedingen worden verlengd naar een geldigheid tot en met 30 september 2020. Weet jij naar welke datum je de reservering wilt verplaatsen? Vul dan het contactformulier in (voor 31 maart 2020).

Badenkaarten:
Gezien de sluiting van ons resort tot en met minimaal 6 april 2020 (wij houden rekening met het scenario dat de sluiting tot en met 31 mei 2020 verlengd wordt) verlengen wij automatisch alle (maand) badenkaarten en jaarkaarten die verlopen vóór 1 juni 2020 naar een nieuwe geldigheid tot en met 31 juli 2020. 

Laatst bijgewerkt: 27-03-2020 13.30 uur

Veelgestelde vragen

Helaas zijn wij gesloten t/m 6 april 2020. 
Bekijk de veelgestelde vragen en antwoorden.

Naar de veelgestelde vragen