Veilig genieten van een dagje wellness

Naar aanleiding van de persconferentie van maandag 28 september jl. hebben wij extra maatregelen getroffen in ons resort. De belangrijkste maatregel betreft een beperkt aantal gasten (30 gasten) die wij tegelijkertijd in onze restaurants mogen ontvangen. Daarnaast is het verplicht om je te laten registreren en een tafel te reserveren in onze restaurants. 

Je bent als gast van harte welkom, veiligheid staat voorop en wij volgen hierin de adviezen van de veiligheidsregio's.

Reserveer jouw dagje wellness

Veilig een dagje wellness beleven, dat kan weer!

Wij doen er alles aan om de gezondheid en veiligheid van onze gasten te waarborgen en risico's op besmetting te voorkomen. Deze verantwoordelijkheid ligt bij ons, maar ook bij jou. Bekijk de maatregelen of de video hoe een saunabezoek voor jou het best verloopt tijdens deze periode. Vind het antwoord op de veelgestelde vragen.

  • Wij laten minder gasten toe in ons wellnessresort én in elke faciliteit, waardoor wij de 1,5 meter kunnen waarborgen. Een extra voordeel; meer ruimte en beleving voor jou!
  • Online reserveren is verplicht ook als je in het bezit bent van een abonnement.
  • Het is verplicht om een tafel te reserveren in onze restaurants, dit kan uitsluitend ter plaatse.
  • Wij vragen je vriendelijk je te houden de opgegeven aankomst- en vertrektijd.
  • Wij zorgen dat je veilig kan inchecken.
  • Houd 1,5 meter afstand in ons resort, de kleedruimtes en de faciliteiten.
  • Al onze faciliteiten worden regelmatig tussendoor gereinigd en gedesinfecteerd.
  • Persoonlijke reiniging is op diverse punten in ons resort mogelijk, ook bij elke sauna.
  • Er is elke dag een 'Covid-manager' aanwezig.
  • Onze wellnessrituelen zijn aangepast volgens de richtlijnen van het RIVM. 
  • Genieten van een behandeling? Dat kan!
  • Tot slot; wees lief voor elkaar. De verantwoordelijkheid voor een veilig dagje wellness ligt bij ons, maar ook bij jou.

Alle info over de maatregelen

Veilig een dagje wellness beleven, dat doe je zo!

Veelgestelde vragen

Er zijn diverse maatregelen getroffen vanwege het coronavirus. Lees de veelgestelde vragen voordat je contact met ons opneemt.

Naar de veelgestelde vragen

Toeslagen

In verband met de maatregelen zullen wij minder gasten toelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks de verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden.

Kan ik reserveren?

Je kan weer reserveren! Het is uitsluitend mogelijk om een arrangement te reserveren of een voucher verzilveren (o.b.v. beschikbaarheid). 

Ontdek de arrangementen

Laatst bijgewerkt op 29 september - 16.40 uur