Veelgestelde vragen coronavirus


Voor het laatst bijgewerkt: 14 april 2021 | 16:03 uur.

Algemeen

Zijn jullie geopend?

Helaas moeten we onze deuren sluiten om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ons wellnessresort is tot en met tenminste 31 mei 2021 gesloten.

Wil jij op de hoogte blijven van de laatste updates? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Welke maatregelen hebben jullie getroffen i.v.m het coronavirus?

Helaas moeten we onze deuren sluiten om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ons wellnessresort is tot en met tenminste 31 mei 2021 gesloten.

Wil je zeker zijn dat je niets mist? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Reservering

Wat gebeurt er met mijn reservering?

Heb jij een reservering staan voor een aankomst tot en met 31 mei 2021? Dan ontvang je van ons een e-mail met daarin informatie over jouw reservering. Je ontvangt deze e-mail op het e-mailadres waarmee je de reservering hebt geplaatst. Check ook altijd je SPAM en ongewenste e-mail. Heb je geen e-mail van ons ontvangen? Vul dan het contactformulier in.

Indien je een reservering hebt ná 31 mei 2021, dan blijft deze vooralsnog staan. Mocht er iets veranderen, dan nemen we per mail contact met je op.

Kan ik mijn reservering verplaatsen of annuleren?

Alle reserveringen tussen 15 december 2020 en 31 mei 2021 worden geannuleerd. Uit voorzorg worden ook alle reserveringen tot en met 31 mei geannuleerd. Reserveringen ná 31 mei 2021 kunnen, indien gewenst, volgens onze algemene voorwaarden worden geannuleerd of verplaatst.

We adviseren je onze website, sociale media en onze nieuwsbrief in de gaten te houden. Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in.

Ik wil graag reserveren, maar de kalender is rood?

Helaas moeten we onze deuren sluiten om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ons wellnessresort is tot en met tenminste 31 mei 2021 gesloten. 

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere entree wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Bekijk hier de beschikbaarheid.

Mijn Wellness Giftcard verloopt in de sluitingsperiode, wat nu?

Is jouw Wellness Giftcard verlopen in de periode van 15 maart 2020 tot en met 31 mei 2022? Vul dan het contactformulier in zodat wij jouw verzoek tot verlenging in behandeling kunnen nemen.

Heb jij het contactformulier ingevuld? Indien jouw verzoek aan de voorwaarden voldoet dan krijg je zo snel mogelijk een nieuwe Wellness Giftcard toegestuurd die zes maanden geldig is. In de periode vanaf jouw aanvraag totdat jouw verzoek is verwerkt, kan je jouw huidige Wellness Giftcard niet gebruiken.

Verzoeken tot verlengingen zullen wij periodiek uitvoeren.

Is reserveren verplicht?

Helaas moeten we onze deuren sluiten om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ons wellnessresort is tot en met tenminste 31 mei 2021 gesloten. 

In verband met het coronavirus en de maatregelen die hiervoor zijn getroffen is het verplicht om vooraf te reserveren. Vanwege het coronavirus kunnen wij een beperkt aantal gasten per dag verwelkomen. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Naar aanleiding van de maatregelen die zijn getroffen verzoeken wij onze gasten om zich te houden aan de opgegeven aankomst- en vertrektijd.

Waarom worden er toeslagen berekend?

In verband met de maatregelen vanuit het RIVM hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier kunnen ook toeslagen berekend worden.

Waarom kan ik alleen vooraf betalen als ik wil reserveren?

Om zoveel mogelijk contact bij de receptie te voorkomen, kan je op dit moment enkel vooraf betalen. Ook proberen we op deze manier groepsvorming bij de receptie te voorkomen. 

Wil je betalen met een Wellness Giftcard? In dat geval kan je kiezen voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Deze wordt bij de receptie verrekend. 

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van een e-ticket, maar wel bij het reserveren van een regulier arrangement?

Reserveren is altijd op basis van beschikbaarheid. Per dag geldt er een limiet per entree, actie en arrangement. Als het limiet bereikt is kun je helaas niet meer reserveren. Het kan dus wel zo zijn dat iets anders nog wel beschikbaar is voor de betreffende dag.

Badenkaart

Wat gebeurt er met mijn badenkaart?

Ben je in het bezit van een baden- of jaarkaart? Dan zal jouw abonnement automatisch met een half jaar verlengd worden nadat het resort weer geopend is. Hiervoor hoef je geen contact met ons op te nemen. 

Moet ik reserveren met mijn badenkaart?

Helaas moeten we onze deuren sluiten om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ons wellnessresort is tot en met tenminste 31 mei 2021 gesloten. Uit voorzorg kan je momenteel pas reserveren vanaf 1 juni 2021. Hopende op je begrip hierin.

Op dit moment is reserveren voor iedereen verplicht, ook als je in het bezit bent van een badenkaart. Je kan het contactformulier invullen voor een reserveringsaanvraag. Je dient 48 uur van te voren een verzoek in te dienen zodat wij je verzoek in behandeling kunnen nemen. 

Jouw reservering is pas definitief nadat je een reserveringsbevestiging hebt ontvangen. 

Nadat het contactformulier is verstuurd ontvang je een referentienummer. Heb je deze niet ontvangen? Dan is het contactformulier niet verstuurd. Controleer altijd je spambox.

Vanwege de situatie rondom het coronavirus kan het zijn dat het langer duurt voordat je een antwoord van ons ontvangt. Wij doen uiteraard ons uiterste best om je zo spoedig mogelijk van een reactie te voorzien. Hopende op je begrip hierin.