Contact


Meer info over wellness en het coronavirus

Heb je nog vragen en staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Je kan via het contactformulier contact met ons opnemen. Wij doen ons uiterste best om je zo spoedig mogelijk van een reactie te voorzien.

Vul ons contactformulier in of stuur een bericht via Facebook.
Wij nemen z.s.m. contact met je op!
Snelste optie

Facebook

ma - vrij 9.00-17.00

Naar Facebook

Formulier

ma - vrij 9.00-17.00

Naar formulier

Meest gestelde vragen


Om je snel van dienst te kunnen zijn hebben we de veelgestelde vragen voor je beantwoord. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Alle vragen

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van doucheproducten
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma (o.b.v. beschikbaarheid)

Is reserveren met een e-ticket noodzakelijk?

Wanneer je in het bezit bent van een e-ticket is het verplicht om met jouw e-ticket vooraf online te reserveren via de website.

Is reserveren in het restaurant verplicht?

Naar aanleiding van de persconferentie op 28 september jl. zijn er extra maatregelen getroffen in ons resort. De belangrijkste maatregel betreft een beperkt aantal gasten (30 gasten) die wij tegelijkertijd in ons restaurant mogen ontvangen. Daarom is het verplicht om een tafel te reserveren en je te laten registreren in het restaurant. Reserveren en registreren gebeurt in het resort bij het restaurant.

Adresgegevens

SpaWeesp
Basisweg 1
1383 NC Weesp

Navigeren