Reservering plaatsen


Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?

Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om jouw eigen badset mee te nemen maar je kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop.

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt Gebruik van doucheproducten en scrubzout
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan de reguliere saunarituelen o.b.v. beschikbaarheid

Is reserveren (voor een entree) noodzakelijk?

Het is niet verplicht om vooraf te reserveren voor de reguliere dag- of avondentree. Echter, wij raden onze gasten wel aan om tijdig vooraf te reserveren. Het vooraf reserveren heeft de volgende voordelen:
- Je bent zeker van beschikbaarheid op de dag dat je graag ons resort wenst te bezoeken.
- Je kiest je eigen prijs en bent na reserveren ook verzekerd van die prijs op die dag.
- Bij de receptie betaal je altijd het standaard tarief en kan je geen gebruik maken van actietarieven.
- Bij de receptie kunnen wij je snel van dienst zijn omdat de reservering reeds staat geregistreerd. Wanneer je je reservering wenst uit te breiden met een behandeling of massage raden wij aan dit ook tijdig te reserveren.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Is reserveren met een e-ticket noodzakelijk?

Wanneer je in het bezit bent van een e-ticket is het verplicht om jouw e-ticket vooraf online te reserveren via de website.

Ik wil gebruik maken van jullie faciliteiten, wat is de entreeprijs?

De weergegeven prijzen kunnen wijzigen afhankelijk van de beschikbaarheid van het tarief. Bij het kiezen van de gewenste datum staat de exacte totaal prijs per persoon. Ga naar reserveren en bekijk de actuele prijs.

Moet ik bij een ochtendentree om 14.00 uur uitchecken?

Een ochtendentree is tot 14.00 uur, je dient dan ook uiterlijk om deze tijd uit te checken. Wens je langer te blijven? Geen probleem, na 14.00 uur wordt er automatisch een toeslag berekend zodat je de gehele dag kan blijven.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Wanneer je door omstandigheden bent verhinderd, verzoek wij je vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven zodat wij de reservering kunnen verplaatsen of eventueel annuleren. Mocht je de reservering willen annuleren binnen 48 uur voorafgaande aan het bezoek kan dit niet kosteloos. Bij een annulering of no show binnen 48 uur zijn wij helaas genoodzaakt het gehele reserveringsbedrag in rekening te brengen. Buiten de 48 uur kan je kosteloos de reservering annuleren.

Wij verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Vanaf hoe laat is de avondentree geldig?

De avondentree is vanaf 16.30 uur. Wij raden je aan om vooraf te reserveren zodat je verzekerd bent van een bezoek aan ons resort.

Reserveer hier jouw avondentree

Ik heb een e-ticket maar het lukt mij niet om online te reserveren.

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van je e-ticket vindt je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL, creditcard of bij de receptie. Wil je bij de receptie betalen, dan rekenen wij hier eenmalig €2,95 voor.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening.

Hoe verzilver ik een Wellness Giftcard?

De Giftcard is te gebruiken als betaalmiddel aan de resortbalie en is vooraf niet te verzilveren via de website. Wij raden onze gasten aan om tijdig vooraf online te reserveren zodat je verzekerd bent van een bezoek aan ons resort. Je kan tijdens het reserveringsproces aangeven dat je de betaling wenst te voldoen met een Wellness Giftcard. Je dient hiervoor te kiezen voor achteraf betalen (€2,95). Tegen inlevering van jouw Wellness Giftcard zal dit bedrag verrekend worden. Vergeet niet te checken of jouw Wellness Giftcard al geactiveerd is.

Reserveer direct jouw dagje wellness

Kan ik met een groep reserveren?

Het is mogelijk om een reservering te plaatsen voor een groep. Wij raden je hiervoor aan om het contactformulier in te vullen zodat er contact met je kan worden opgenomen.

Hoe maak ik een reservering met mijn e-ticket?

Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe verzilver ik mijn e-ticket.

Ik heb een e-ticket voor een dagentree, mag ik deze ook in de avond gebruiken?

Het is mogelijk om jouw e-ticket voor een dagentree alleen in de avond te gebruiken.

Waarom worden er toeslagen berekend?

Op badkledingdagen en in het weekend (vrij, za, zo) kunnen er toeslagen berekend worden. Wij werken met variabele prijzen. Per dag kan de prijs van de toeslag verschillen, afhankelijk van de beschikbaarheid. Wanneer je boekt ga je akkoord met de voorwaarden en ben je gegarandeerd van een entree bij het resort.

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van een e-ticket, maar wel bij het reserveren van een reguliere dagentree?

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere entree wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Ik wil graag reserveren, maar de kalender is rood.

Je kan online de beschikbaarheid inzien via de kalender. Is de datum waarop je wenst te komen rood? Dan is er geen beschikbaarheid meer op de betreffende datum. Meestal kan je dan wel terecht vanaf 16.30 uur, dan wordt de kalender geel of het staat aangegeven. Wanneer er geen beschikbaarheid meer is op de gewenste datum kan je geen reservering meer plaatsen voor deze datum, ook niet telefonisch. Wellicht is het mogelijk om op een ander moment het resort te bezoeken.

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere entree wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Bekijk hier de beschikbaarheid